Redaktor MeTaN pro vás přeložil exkluzivní rozhovor mezi zahraničním portálem RockpaperShotgun.com a vývojářem z GSC Game World Olegem Yavorskym. Počtěte si tedy v novém rozhovoru o vývoji Stalker:Call of Pripyat a jeho nových funkcích. (Thx MeTaN)
RPS: Myslíte, že jste dostali pár důležitých lekcí od vydání Clear Sky? Mělo to vliv na to, jak jste přistupovali k práci na Call of Pripyat?
Yavorsky: Clear Sky pro nás byla dobrá lekce, obzvlašť co se týče stability a hratelnosti. V Clear Sky se událo mnoho změn v technologii i hratelnosti, ale neměli jsme čas před vydáním vše pečlivě vychytat a opravit. Teď s Call of Pripyat jdeme bezpečnější cestou, a to za prvé: postavení hry na technologii, kterou jsme vybrušovali od dob Clear Sky; za druhé: zbavením se několika možností, které stejně ve hře moc nefungovaly (např. válka frakcí); a za třetí: vážnějším pojetím testování hry…zobrazit celý rozhovor