Clear Sky – Engine

Engine X-Ray je výkonný engine postavený na DirectX 9, unikátní a v mnoha ohledech nepřekonaný.

Vykreslovací jednotka

  • Vykreslovací jednotka s jednou z nejlepších implementací Defferred Shadingu (zpožděné stínování), nám dovolila vykreslit pořádný počet zdrojů dynamických světel s přesnými materiály a světelnou „odezvou“, bez omezení k Defferred Lightingu (zpožděnému osvětlování), ale opravdu použít Defferred Shading
  • Ultra realistcká herní grafika s možností vykreslení až 1 000 000 polygonů
  • Obrovská otevřená prostranství s rozlohou až 4 čtverečných kilometrů a a velmi podrobná vnitřní prostředí
  • Dynamická světla a měkké stíny, zničitelné zdroje světla
  • Paralaxní/normalní mapování
  • Opravdové per-pixel dynamické osvícení
  • Plovoucí bod v HDR, podpora Shader Model 3.0
  • Dynamická změna den-noc v reálném čase
  • Dynamické venkovní nasvícení (prostorová okluze, IBL, dynamické slunce a stíny od slunce)
  • Dynamické efekty počasí, např. déšť, vítr, mlha, atd.
  • Podpora širokoúhlých displejů
  • Množství efektů využívajících postprocessing a postrendering
  • Výkonný efektový systém
  • AI technologie

A-Life

  • Inovativní systém simulace života, kontrolující všechny herní postavy
  • Přes 1000 postav obývajících Zónu
  • Vůbec poprvé se hráč dostane do žijícího nenaskriptovaného světa, kde se díky A-Life mohou vyskytnout události neovlivněné hráčem
  • Úplný životní cyklus NPC – plnění úkolů, boje, odpočinek, jídlo, spánek
  • Úplný životní cyklus bestií – lov, útoky na stalkery a jiné bestie, odpočinek, jídlo, spánek
  • Globální úroveň systému A-Life – válčení několika seskupení, migrace bestií
  • A-Life náleží k hraní – neomezené množství úkolů – záchraňování stalkerů, odstraňování odpadlíků, ochrana táborů, přepadení táborů, eliminace doupat bestií, hledání skrytých skrýší a pokladů, a mnohem více
  • NPC postavy překračují celou Zónu, přecházejí do jiných úrovní, vstupují a vystupují z dohledu hráče

NPC AI (AI=umělá inteligence)

  • Nenaskriptovaná AI. Postavy volně plní své úkoly – chodí na stráži, hlídají klíčová místa, dobývají území a odpočivají
  • Realistický zrak a sluch NPC postav, který umožňuje zvolit několik možností, jak dokončit hru
  • Rozmanitost taktiky boje – přepadení, ukrývání, odtřelovačská palba a jejich kombinace. NPC postavy na tyto podněty adekvátně reagují
  • NPC používají plánování k tomu, aby vytvářeli rozhodnutí (Cílově orientované plánovaní jednání), které umožnilo vytvořit množství různých chování a udělat je více rozdílné (například boj)
  • Souboj – útočné akce, obranné akce, hledání nepřítele, unikání z palby, pohyb mezi kryty, reakce na granáty, dorážení zraněných nepřátel a mnohem více

Fyzika

  • Výkonný fyzikální engine podporuje v jednom levelu stovky fyzických objektů
  • Ragdoll systém (hadrová panenka)
  • Zničitelné objekty, balistika kulek, animace kostry, atd.
  • Fyzikální základ pro hraní zvládá levitaci bestií, opravdovou balistiku nábojů a granátů, tlakové vlny, reálná prostřelování nábojů skrz různé materiály a povrchy

Zvuk

  • Prostorové efekty
  • Podpora 6-ti kanálového zvuku (5.1)

Multiplayer

  • Možnost hraní hry po LAN nebo Internetu
  • Až pro 32 hráčů
  • Tři herní módy – Death Match, Team Death Match, Artefact hunt
  • Unikátní vlastnosti – střídání dne a noci s ovlivněním herní taktiky, hodnotící systémy, vylepšování zbraní, odlišné typy munice pro odlišné zbraně, anomálie, artefakty

Odběr diskuze
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře