Shadow of Chernobyl – Rozhovor s Olegem Yavorskym

Alex „ANWer“ Nevsky: Olegu, dobrý den. Můžeš mi odpovědět na pár otázek? Kráčíme si to jen tak Zónou, někdo najedou zařve, zaslechneme střílení v dáli… to je atmosféra. Ale některým lidem se to nemusí líbit. Bude možné tuto věc vypnout, nebo ne?

{GSC} Oleg Yavorsky: Zdravím! Atmosféra bude tvořena s ambientní hudbou hrající na pozadí. Myslím že bude možnost ji vypnout.

 

Alex „ANWer“ Nevsky: Doufáme v možnost zalehnutí. Bylo už rozhodnuto? Bude to možné nebo ne? 
{GSC} Oleg Yavorsky: Zalehnout – ne, ale bude možné se skrčit pěkně nízko.

 

Můžeš říct něco o onlinovém testování? Alespoň přibližné datum :). Nebo je tato otázka stále ještě tématem v diskuzích s THQ? 
{GSC} Oleg Yavorsky: Stále se o něm diskutuje… připravujeme/optimalizujeme síťový kód.

 

Alex „ANWer“ Nevsky: Také se objevila záležitost na jednom fóru – „STALKER hotov pro západ?“. Někomu se to nelíbí, například většina obsahu traileru je v angličtině. Dialogy, také spousta cedulí atd. Můžeš objasnit tuto záležitost, aby nebyly nějaké nedorozumění? 
{GSC} Oleg Yavorsky: Hra není hotová pro západ. Nicméně, přemýšlíme o ruštině v anglické, německé, francouzské a v ostatních verzích! Je také docela možné, že se objeví i ukrajinská verze hry.

Proto nemůžeme být obviněni z proamerického postoje. Toto je nejpravděpodobněji expanze naší kultury, jazyka, atd. Po všem je to národní hra!! :)

 

Alex „ANWer“ Nevsky: Díky za vysvětlení. Je také něco známé o počtu disků, na kolika hra bude nebo jestli bude na DVD? 
{GSC} Oleg Yavorsky: Ne, ještě jsme se nerozhodli.

 

Ok. Na čem konkrétně jinak pracujete? 
{GSC} Oleg Yavorsky: Náš tým momentálně pracuje na dokončení vývoje, boji s potvorami, opravování bugů ve hře hry, atd.

 

Alex „ANWer“ Nevsky: Díky za tvé odpovědi Olegu! 
{GSC} Oleg Yavorsky: Žádný problém.

Zdroj: oblivion-lost.com

Autor: MeTaN

Odběr diskuze
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře