Shadow of Chernobyl – Rozhovory

Rozhovor s Olegem Yavorskym – vyvojářem z GSC

Alex „ANWer“ Nevsky: Olegu, dobrý den. Můžeš mi odpovědět na pár otázek? Kráčíme si to jen tak Zónou, někdo najedou zařve, zaslechneme střílení v dáli… to je atmosféra. Ale některým lidem se to nemusí líbit. Bude možné tuto věc vypnout, nebo ne? 

{GSC} Oleg Yavorsky: Zdravím! Atmosféra bude tvořena s ambientní hudbou hrající na pozadí. Myslím že bude možnost ji vypnout …více.

Rozhovor s Antonem – vyvojářem z GSC

cpcat: Za jak dlouho by asi měl vyjít Stalker? 

 

{GSC}Anton: Počítáme s měsíci, ne roky. Většina hry je teď u vydavatele kvůli schválení. Jinými slovy, hra je testována u vydavatele a bude vylepšena v těch oblastech, ve kterých vydavatel cítí, že potřebuje trochu více dopilovat. Mimochodem, aktivní reklamní kampaň není kompatibilní se spožděním. To vede k přecenění fanoušků a velkému zklamání, když bude ohlášeno další zpoždění, které dává smysl. Proto zkoušíme nezatěžovat tolik naše lidi, aby nebyli přepracovaní a neměli tolik šílené práce. Až bude stanoveno konečné datum vydání, plná reklamní kampaň začne …více.

 

Rozhovor na TG # 1

STALKER musel prodělat během let vývoje řadu změn. Jaké nejzajímavější prvky jste do hry zařadili nebo je naopak odstranili od té doby, co jsme spolu naposledy dělali minulý rozhovor před dvěma lety? 

 

Až donedávna byly změny ve hře prakticky na denním pořádku. Protože vytváříme úplně novou technologii, zjišťujeme, že některé věci fungují dobře a jiné ne, zatímco řada z nich se nakonec projeví úplně jinak, než jsme předpokládali. Hratelnostně prodělala naše hra spoustu změn, během posledních dvou let jsme i zásadně předělali její základní koncept – strašná skutečnost černobylské katastrofy změnila tvář moderního světa. V současné době (v červnu – pozn.ed.) však už neděláme mnoho změn, pouze vše dáváme dohromady a odstraňujeme chyby …více.

 

Stalker:Shadow of Chernobyl Stalker:Shadow of Chernobyl Stalker:Shadow of Chernobyl

 

Rozhovor na TG # 2

Jakým enginem je S.T.A.L.K.E.R. poháněn? 
X-Ray, engine pohánějící S.T.A.L.K.E.R., podporuje špičkové technologie, které nám umožňují implementovat do hry zajímavé a skutečně skvělé vlastnosti. Tento engine je unikátní v manipulaci s polygony, dokáže použít sto tisíc polygonů na snímek při 60 fps na průměrném hardware. X-Ray podporuje jak vnitřní, tak vnější prostory, zobrazení optimalizované pro T&L, plynulou úroveň detailní technologie, a to jak pro geometrii, tak pro skeletonové animace atd …více.

Zdroj: Tiscali Games

Odběr diskuze
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

0
Co si o tom myslíš, Stalkere?x