E3 2008: Záběry z Clear Sky a podrobný překlad výkladu

Kategorie: Nezařazené | Napsat komentář

 Konečně nám přináší výstava E3 2008 něco žhavé nad čím můžeme pořádně slintat. Zhruba čtyř minutový in-game záběr z kamer portálu Gametrailers.com, který doplňují prezentanti ze společnosti GSC Game World a Deep Silver zároveň, vyšel také v HD rozlišení.

Download HD kvalita – (105.8 MB) | Download SD kvalita – (35.6 MB)

 Podrobný překlad výkladu:

  • Hra nyní podporuje všechny nové grafické technologie 
  • Engine hry (X-ray) je ve verzi 1.5
  • Hledat bezpečnou cestu mezi jednotlivými anomáliemi bylo v předchozim STALKERovi značně obtížné, to samé platilo o hledáni artefaktu. V Clear Sky bude možné pomoci si házením šroubů (Ano čtete správně, šroubů) mezi jednotlivé anomálie. Detektor artefaktů vám pomůže zjistit, zda-li je v nejbližším okolí nějaký artefakt
  • Některé anomálie budou zcela neviditelné
  • Artefakty budou mít různou hodnotu, odvíjejicí se od jejich vlastností, ale i umistění. Například artefakt, který můžete najít poblíž nebo přímo na cestě, bude velmi levný, ale artefakt, který najdete pouze za pomocí detektoru, bude mít obrovskou cenu
  • Ve hře se budou vyskytovat jak malé anomálie, tak i anomálie obrovských rozměrů s obrovskou energií
  • Mate možnost přidat se k jakékoliv frakci, třeba i k banditum
  • Můžete následovat hlavní příběhovou linii, či pomáhat frakcím v bojích, anebo prostě jen tak prozkoumávat okolní svět Zóny
  • Do hry byl implementován systém pro rozpoznáváni objektů (jejich tvaru, materiálu, atp.), tak budou moci vaši členové jednotlivé skupiny používat určité objekty jako úkryt
  • Objekty a textury jsou použité dle vzoru z reálného světa, dokonce i přímo z okolí Zóny

Odběr diskuze
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře