Metal Gear Solid

Subtle Matter

Mise Subtle Matter je součástí hlavního příběhu hry STALKER 2. Skif v ní aktivuje speciální kapsli, která mu umožní spojit se s vědomím mrtvého Stridera. Na konci mise budete muset učinit velmi důležité rozhodnutí, které ovlivní váš vztah s frakcí Spark a konec hry.

Jak najít komnatu?

Mise „Subtle Matter“ začne ihned po dokončení úkolu „Legends of the Zone“. Vydejte se na stanici Orbita v oblasti Burnt Forest. Při cestě na místo buďte opatrní, v této oblasti se často vyskytují anomálie.

 

Vstupte do oblasti stanice hlavními vraty (z jihu) a poté vstupte do kruhové budovy. Buďte opatrní, protože v hlavní hale straší poltergeist.

V chodbě najdete dveře chráněné kódem. Zadejte kombinaci, kterou jste dostali od doktora – 1995.

Vstupte do kanceláře přímo před vámi a vezměte si všechny potřebné předměty ze stolu.

Vyjděte ven (dveře v další místnosti). Vylezte po žebříku na střechu. Pomocí šroubů se probojujte anomáliemi.

Přistupte k anténě a zapněte ji. Poté rychle utečte, abyste se vyhnuli psionickému poškození.

Vraťte se na nádvoří a sejděte po schodech do suterénu. Dveře otevřete pomocí karty, kterou jste vzali z Kaymanovova stolu.

Sestupte do hlubin laboratoře X15. Vaším dalším úkolem bude zabít tři mutanty (Burers), kteří řádí v zařízení.

Pamatujte, že Burers vám mohou vyrazit zbraně z rukou a útočit telekinezí. Nestřílejte, když vytvoří modré silové pole.

Co říct Striderovi?

Jakmile porazíte všechny mutanty, cíl mise se automaticky aktualizuje. Jděte do velké místnosti s komorou. Nainstalujte kazetu nalezenou v předchozí misi do technické místnosti.

Vstupte do kapsle a sledujte filmovou sekvenci se Striderem.

Když se vůdce Jihu zeptá, zda byl jeho útok na SIRCAA úspěšný, můžete říct pravdu nebo lhát. Tato volba nemá vliv na děj, takže si můžete vybrat možnost, která se vám zdá vhodnější, bez jakýchkoli následků.

Jakou možnost zvolit v rozhovoru se Scarem?

Po skončení vize vás Scar spolu se Sparkem vytáhne z kapsle. Po krátké konverzaci budete stát před volbou, která určí vaši příslušnost k frakci v závěrečné části hry a také přímo ovlivní konec.

  1. Pokud zvolíte „Život je pro živé“, Scar a zbytek Sparku se k vám stanou nepřátelští. Tuto možnost vyberte, pokud chcete směřovat k konci Strieloka, Kaymanova nebo Warda.
  2. Pokud zvolíte „Věčné jaro“, nakonec se spojíte s frakcí Spark. Tuto možnost je nutné zvolit, pokud chcete vidět konec Spark.

V tomto návodu jsme se rozhodli zvolit možnost „Život je pro živé“. Níže uvedený konec mise je exkluzivní pro tuto konkrétní cestu.

Jak uniknout z laboratoře X15?

Vaším dalším úkolem bude uniknout z X15. Pamatujte, že od této chvíle budou zástupci Sparku vůči vám nepřátelští.

V podřepu se otočte doleva. Držte se ve stínu na pravé straně a projděte celou místnost. Počkejte, až vás minou vojáci hlídkující v této oblasti.

Proplížit se za záda Sparku hlídkujícího v chodbě. Poté zahnete doleva před bránou.

Proplížit se další chodbou. Na konci na vás čekají ocelové brány, které otevřete kódem 4221.

Projděte velkým hangárem a poté slezte po žebříku do tunelu.

Ventilační šachta vás zavede do železničního tunelu. Buďte opatrní, protože dole na vás čeká horda krys.

Vylezte po žebříku do dalšího tunelu, který vás zavede ven. O chvíli později mise skončí.

Odběr diskuze
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře