Během plnění úkolu Za sedmi pečetěmi vás Gaffer a Richter pošlou na misi najít Squinta, který ukradl důležité detektory. Na této stránce průvodce vám vysvětlíme, jak opravit antény kolem Zalissya a jak najít zloděje a získat od něj ukradený majetek.
Navigace
Aktivace antén
Jehla v kupce sena je propojena s větší úlohou: Za sedmi pečetěmi.
Abyste našli Squintův PDA, musíte nejprve naladit okolní antény. Vylezte na vysokou anténu v severní části osady a aktivujte tamní systémy.
Po interakci s rádiem vám aktualizovaný značka mise ukáže polohu druhé antény (jihovýchodně od města). Jděte tam.
Kolem zřícené cihlové budovy je spousta divokých psů a hlídka ozbrojených stráží. Buďte opatrní.
Vylezte na střechu budovy po zničených prknech a zapněte anténu. Lokalizovaný signál PDA vám ukáže Squintovo úkryt.
Konfrontace se Squintem
Squint se skrývá ve starém mlýně, kousek severně od antény. Kolem dřevěné konstrukce se potuluje několik čtyřnohých mutantů.
Při výstupu po schodech buďte velmi opatrní. Squint pro ně nastražil několik pastí. Chcete-li je zneškodnit, přistupte k laně a stiskněte tlačítko zobrazené na obrazovce.
Vystrašený stalker na vás namíří zbraň a zeptá se vás na účel vaší návštěvy. V tomto okamžiku máte dvě možnosti:
- Můžete zabít Squinta a z jeho mrtvoly sebrat Richterův ukradený majetek.
- Nebo mu můžete pomoci získat artefakt, který mu pomůže uprchnout.
Artefakt z jeskyně
Pokud se rozhodnete Squintovi pomoci, v deníku se objeví vedlejší úkol vedoucí k jedné z nedalekých chatek.
V budově najdete vchod do jeskynního systému. Vstupte do tunelu.
V rozlehlé jeskyni vás napadne neviditelný mutant podobný tomu, se kterým jste bojovali v prologu.
- Postavte se zády ke zdi, aby vás netvora nenapadl zezadu.
- Těsně před útokem dávejte pozor na blížící se poloprůhlednou záři.
- Snažte se mířit na hlavu monstra.
Po poražení mutanta pokračujte hlouběji do jeskyně, až narazíte na místnost plnou jedovatých louží.
Vytáhněte detektor artefaktů a začněte skenovat oblast. Snažte se nešlápnout na žádnou z jedovatých oblastí. Když detektor indikuje místo, před vámi by se měl zhmotnit artefakt. Seberte ho.
Opusťte jeskyně pomocí žebříku poblíž. Vraťte se do mlýna.
Dejte artefakt Squintovi. Muž vám na oplátku dá detektory.
Během tohoto rozhovoru můžete ještě změnit názor a Squinta zabít, čímž si ponecháte artefakt i detektory.
Návrat k Richterovi
Vraťte se do osady a vraťte detektory Richterovi. Tím dokončíte misi související se Squintem a budete moci pokračovat v úkolu Za sedmi pečetěmi.





