Call of Pripyat – Rozhovor s Olegem Yavorskym #3

Andriyash: Uvažujete o zavedení botů do multiplayeru?

 

Oleg Yavorsky: V současné multiplayerové verzi hry, ne. Možná do budoucna.

 

Andriyash: Podle zvěsti jsou práce ve studiu GSC v plném proudu. Znamená to, že vaše společnost před vydáním Stalkera 2 vypustí ještě nějaký jiný projekt (např. další datadisk)? A pokud ano, kdy můžeme očekávat první podrobnosti? 
Oleg Yavorsky: V roce 2001 jsme ohlásili ambiciózní projekt STALKER. O rok později, projekt přitahoval velkou pozornost v tisku i mezi hráči. Internet byl naplněn screenshoty ze hry, prvními videi, a dokonce narůstal i seznam fanstránek. Koncem roku 2003 měla hra vyjít a veškerá komunita byla nevěřícně napnutá. Nicméně, všechno nešlo podle plánu a bohužel následoval odklad hry na příští rok. Hráči byli rozrušení, a však zaťali zuby a čekali. A však navzdory dalším komplikacím se hra opět odložila a velké očekávání veřejnosti samozřejmě začalo zpochybňovat zpoždění vydání projektu. Takže bývalí fanoušci, náhle začali GSC nenávidět, a na vývojáře „házeli hluboké přívaly bahna“. Nakonec hra vyšla, ovšem až na jaře roku 2007, tudíž se dostalo k radosti těch, kteří stále čekali, a dokonce i těch, jež už přestávali věřit, že vůbec hra vyjde. Tím chci říci, že určitě další plány máme, ovšem chce to trochu času.

 

Andriyash: Chystáte pro Stalkera stahovatelný obsah? (Jako např. u Fallout 3) 
Oleg Yavorsky: Styl Fallout 3? No, snad jen nové MP mapy, formou bezplatných aktualizací. Celkově vzato mám pocit, že jsme už dlouho „mačkali všechnu šťávu“ ze starého dobrého X-Ray enginu, chceme se takříkajíc nadýchat čerstvého vzduchu.

 

Andriyash: Mohl by si nám říci pár slov k novému enginu? Jaké jsou cíle stanovené pro vaše programátory? Co se změní ve srovnání s první verzí X-Ray? Bude to stále starý dobrý X-Ray, nebo bude verze 2.0 úplně jiná? 
Oleg Yavorsky: Nový engine? O jakém „novém“ enginu mluvíte? (smích)

 

Andriyash: Kdy bude další STALKER Fest a kdy ho můžeme čekat v Rusku? 
Oleg Yavorsky: Ohledně festu číslo 2 je konkrétní datum a místo stejné jako v případě prvního.

 

Andriyash: S.T.A.L.K.E.R. se vždycky hraje s impozantní a autentickou hudbou, a to především díky skladateli MoozEmu. Jeho fascinující hudba prostě dokonale pasuje do atmosféry hry. Uslyšíme v budoucnu práci MoozE v dalších herních projektech? 
Oleg Yavorsky: S MoozEem jsme v kontaktu, vše funguje a on sám je spokojen, takže jsem osobně pro to, aby v práci pokračoval.

 

Andriyash: Co si myslíte o popularitě herní série Stalker v zahraničí? Ve které zemi je na tom Stalker nejlépe? 
Oleg Yavorsky: Evropané nás prý mají rádi více, než řekněme Američané či Asiaté, což je dost možné, zejména díky Shadow of Chernobyl. V Evropě máme velkou základnu fanoušků, hlavně v Německu.

Zdroj: GSC-Fan.com

Autor: DarthCvrnda & slevin

Odběr diskuze
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

0
Co si o tom myslíš, Stalkere?x