Během mise In Search of Past Glory bude protagonista hry STALKER 2 hledat technologii, která mu pomůže ochránit se před Faustovými psionickými schopnostmi. Na této stránce průvodce popíšeme, jak donutit opilého profesora ke spolupráci, kde najít dokumentaci a jak přežít setkání s vražednými mutanty v podzemí Agropromu.
Navigace
Jak získat informace od profesora Dvupalova?
Úkol Hledání zašlé slávy začne ihned po skončení mise A Minor Incident. Vydejte se do základny vědce v oblasti chemických závodů.
Vstupte dovnitř a stiskněte červené tlačítko na zdi. Po krátké konverzaci se ocelové dveře otevřou. Vstupte dovnitř.
Promluvte si s Dvupalovem. Požádá vás, abyste mu přinesli vodku. Jděte do velké místnosti a seberte alkohol ležící vedle destilátoru. Jedna láhev vám stačí, ale pokud chcete, můžete si vzít všechny.
Vraťte se k profesorovi, který vás pozval na skleničku. Během rozhovoru neodmítejte další skleničky. Po třetí rundě Dvupalov souhlasí, že vám pomůže.
Následujte profesora do mezipatra. Když bude vědec hledat přístupovou kartu, o patro níže se objeví skákací artefakt. Skočte dolů a chyťte ho. Poté ho odneste Dvupalovovi.
Profesor vám dovolí si skákací artefakt nechat a přizná, že přístupovou kartu do laboratoře X5 dal svému asistentovi – Scherbovi. Na mapě bude jeho poloha označena značkou mise.
Jak se dostat do laboratoře X5?
Vydejte se do ruin Agropromu. Vchod do velitelství vědce se nachází vedle rezavých schodů, v centrální části objektu.
Po krátké konverzaci vám Scherba dá přístupovou kartu. Vchod do laboratoře se nachází mezi čtyřmi sily.
Sejděte po točitých schodech do tunelu plného jedovatých anomálií.
Cestou narazíte na zombie a hordy krys, takže mějte zbraň v pohotovosti.
Po průchodu tunely se dostanete k ocelovým dveřím vedoucím do hlavní části laboratoře.
Otevřete bránu pomocí přístupové karty.
Jak získat plány a dokumenty?
V laboratoři na vás zaútočí Kontrolor. Nestřílejte na něj, protože mutant zmizí, než se k němu dostanete.
Po místnosti se také pohybuje Poltergeist.
Skočte do díry v podlaze vedle průlomu ve zdi (kde stál Kontrolor). Poté skočte do další díry pod podlahou.
Sejděte po točitých schodech. Vlevo od ocelových dveří najdete spínač generátoru. Použijte ho.
Z otevřených dveří vyskočí Snorks. Porazte mutanty a vstupte do chodby.
Odbočte doprava a dostanete se do ordinace lékaře. Seberte PDA na stole.
Naproti ordinaci najdete místnost s policemi. Tam najdete dokumenty pro Scherbu. To se počítá jako volitelný cíl.
Jak se dostat z Agropromu?
Vraťte se po točitých schodech do místnosti s elektrickými anomáliemi. Pokračujte do další chodby.
Ve velké místnosti vás napadne kontrolor a pseudopsa. Při boji s bestiemi se snažte neztratit z dohledu „originál“. Marný boj s kopiemi může rychle vyčerpat vaše zásoby munice.
Opusťte místnost neutralizováním anomálie šipkou a skokem na zřícený sloup do horního patra.
V této části laboratoře bude silné psionické záření. Pokud máte blokátory, vyplatí se je nyní použít.
Porazte kontrolora, který tam číhá. Poté vezměte plán potlačovače a diktafon z ovládacího pultu.
V další místnosti použijte žebřík. Poté vstupte do ventilačního systému.
V tunelech vás napadnou monolity. V následujících místnostech jich bude hodně, takže se připravte na intenzivní přestřelku.
Ve válcovité místnosti vyjděte po schodech, které vás dovedou do dlouhého tunelu.
O několik místností dál najdete žebřík, který vás dovede na povrch. Opusťte oblast Agroprom.
Jak nainstalovat tlumič?
Vraťte se do Dvupalovova úkrytu. Promluvte si s několika vědci, kteří tam jsou. Vraťte nalezené dokumenty Scherbaovi.
Jděte do Rostoku. Tam najdete Screwa – technika, který vám nainstaluje tlumič do jakéhokoli obleku nebo helmy. Jakmile bude úprava hotová, mise skončí.









