Vyšel patch 1.5.2 na Stalkera 2: Heart of Chornobyl

Kategorie: Stalker 2 | Napsat komentář

Vyšel další patch na Stalkera 2: Heart of Chornobyl, tentokrát ve verzi 1.5.2. Vývojáři poměrně kmitají. Od vydání hry vyšlo celkem už 19 záplat, které doručují opravy a zdokonalení hratelnosti. Samozřejmě, kromě dílčích podverzí jde zejména od ty majoritní verze, kterých je celkem 5 a vždy sebou nesou řadu novinek. Je jasné, že do budoucna budou vývojáři od menších  updatů upouštět, nicméně i tak je nutné pochválit aktivitu kolem supportu.

Nezapomeňte si předobjednat Stalker 2: Heart of Chornobyl také na Playstation 5.

Přehled nad nejaktuálnější hlavní verzi 1.5 si můžete nastudovat níže:

Hlavní novinky

  • Život v Zóně je nyní simulován pro všechny postavy, nejen pro ty, které jsou v zorném poli hráče.
  • Postavy pokračují ve svém životě a sledují své cíle v Zóně, dokud nenastane jejich konec.
  • Hráč se po určité době může setkat se stejnými stalkery.
  • Hráči mohou narazit na více postav A-Life, které odpočívají nebo interagují na různých místech, což zvyšuje ponoření do světa hry.
  • Postavy se již neobjeví přímo před hráčem. Když hráč například vyčistí doupě mutantů, mutanti se o chvíli později jednoduše neobjeví.
  • A-Life Director již neobnovuje postavy na okraji vizualizace. Místo toho se postavy objevují dále od hráče, přičemž se zachovává populace zóny.
  • Rozsah vizualizace je mírně zvětšen. Postavy se nyní objevují v rozsahu vizualizace s příslušnými animacemi a vybavenými zbraněmi. To snižuje efekt „pop-in“ a přispívá k plynulejší vizualizaci postav.
  • Přidána nová anomálie: Vodní elektrické tornádo.
  • Přidána zbraň Three-Line Rifle.
  • Přidána nová pistole Kora.
  • Přidána nová funkce: rabování částí mutantů.
  • Přidáno zobrazení dostupných slotů pro artefakty pro brnění v záložce Vylepšení.
  • Okno úložiště hráče bylo zvětšeno.
  • Opravena chyba, kdy se tlačítko „Vzít vše“ stalo neaktivním po vložení jakéhokoli předmětu do okna kořisti.
  • Do menu vylepšení technika bylo přidáno odemknutelné tlačítko „Opravit vše“ pro opravu veškerého vybaveného vybavení.
  • Přidána funkce obnovení přebíjení pro všechny zbraně.

UPOZORNĚNÍ

Zóna se neustále mění a nový patch může změnit její strukturu. Pokud jste se rozhodli vydat se cestou s modifikacemi, mějte na paměti, že nemusí odolat nejnovějším změnám. Pokud po vydání patche 1.5 máte problémy s výkonem nebo stabilitou, doporučujeme vám modifikace deaktivovat. Pokud problémy přetrvávají, navštivte stránku https://support.stalker2.com/hc, kde najdete další kroky pro řešení problémů a pomoc.

Umělá inteligence a boj

  • Opravena chyba, kdy Snork nemohl vyskočit z některých izolovaných oblastí.
  • Opravena chyba, kdy Controller mohl svou schopností řevu způsobit poškození mimo své zorné pole, přes objekty a stěny.
  • Opravena chyba, kdy Pseudogiant mohl uvíznout v malé vzdálenosti od hráče.
  • Opravena chyba, kdy hlodavci vydávali zvuky i po smrti.
  • Přidán balistický pokles na dlouhé vzdálenosti pro NPC, aby nemohli zasáhnout hráče, když jsou příliš daleko.
  • Vylepšeno chování mutantů při útoku, když hráč stojí na místě.
  • Opravena chyba, kdy skokový útok chiméry způsoboval poškození před dosažením hráče.
  • Opravena chyba, kdy bylo možné zabít burera, když měl aktivní štít, pokud jste byli blízko.
  • Opravena chyba, kdy NPC využívali odkrytý úkryt při boji mezi sebou.
  • Opravena chyba, kdy NPC mohli chodit na místě v mírových centrech.

Oprava chyb, pády a výkon

  • Opraven výrazný pokles výkonu při vstupu do oblasti Generátory z lokace Dead Valley.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že inventář zůstával otevřený poté, co Controller použil na hráče Psy Strike.
  • Opravena chyba, která způsobovala ztrátu zvuku a vstupu po rychlém obnovení na platformě Xbox.
  • Opravena chyba, kdy hra přestala reagovat při načítání uložení vytvořeného v určitých bodech Prypiati během mise The Road to the Foundation.
  • Opravena chyba, kdy hráč získával trvalé a konzistentní negativní efekty z nenabitých Weird Bolt.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že se při sbírání munice zobrazoval počítadlo munice.
  • Opravena chyba, kdy hráč mohl získat achievement za vyčištění doupěte bez spuštění alarmu pouze jedním zabitím.
  • Opraven nesprávný popis možností „Celková kvalita“ a „Citlivost míření myší“ v nastavení.
  • Opravena chyba, kdy po načtení uložení vytvořeného v mělké vodě zůstával efekt úbytku výdrže.
  • Opravena chyba, kdy hráč mohl získat trvalý efekt a poškození z anomálie po načtení uložení vytvořeného uvnitř této anomálie.
  • Opraven pokles výkonu při kolizi s psychickými přízraky.
  • Opravena chyba, kdy nastavení vynuceného mono zvuku nemělo vliv na hudbu.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že se při použití ultraširokého poměru stran zobrazovalo vertikální zorné pole zmenšené.
  • Opravena chyba, kdy se ikona anomálie Vortex zobrazovala na mapě jako pole máků.
  • Opravena chyba, kvůli které nefungovala funkce Drop při rabování.
  • Opravena chyba, kdy bylo možné sledovat dvě hlavní mise současně.
  • Opravena chyba, kdy se stromy a keře mohly objevit přímo před hráčem.
  • Opravena chyba, kdy se nehrál zvuk přebíjení zbraně od NPC v krytu.
  • Opravena chyba, kdy došlo k pádu hry při pití vodky.
  • Opravena chyba, kdy značky nepřátelských úkolů zůstávaly u NPC po jejich zabití.
  • Vylepšen výkon v lokacích s velkým množstvím čekajících dialogů (např. velká centra jako Rostok).
  • Opravena chyba, kdy se po lootu, uložení předmětů do skrýše nebo na mrtvolu přestala reagovat záložka Výbava.
  • Opraveny zástupné texty v záložkách vylepšení.
  • Opravena chyba na Xbox Series S, která mohla nastat po přiblížení se k chemické továrně.
  • Optimalizovány kostrové sítě pro skrýše a některé interaktivní objekty.
  • Opraven problém se snížením výkonu, když se více NPC pokoušelo současně otevřít dveře.
  • Opraveny závažné poklesy FPS při pohledu na interaktivní objekty a NPC v blízkém interaktivním dosahu.
  • Opraveny různé pády.

Hlavní a vedlejší úkoly, setkání v otevřeném světě

  • Opraven problém, kdy Korshunov klouzal uvnitř výtahu během mise The Last Step.
  • Opraven problém, kdy v Rostoku chyběla zástrčka, když hráči potřebovali získat kontrolní vysílač během mise Dawn of a New Day.
  • Opraven problém, kdy Scar opouštěl arénu a začal bojovat s Monolithiany, pokud nebyli zabiti během předchozího úkolu mise The Last Step.
  • Opravena chyba, kdy se reputace Warda stala negativní po zahájení mise Assault on the Duga na straně Warda.
  • Opravena chyba, kdy hráč mohl získat odměnu za misi A Matter of Honor dvakrát.
  • Opravena chyba, která umožňovala přijetí mise Gray’s Last Hunt znovu po jejím dokončení.
  • Upravili jsme několik drobných hlasových komentářů NPC.
  • Opravena chyba, kdy byly dveře výtahu v horní části laboratoře X-3 zavřené a blokovaly další postup během mise Legends of the Zone.
  • Opravena chyba, kdy byly dveře výtahu do X-17 zavřené a blokovaly další postup během mise Visions of Truth.
  • Opravena chyba, kdy se hráč mohl zaseknout za dveřmi bunkru Sidorovich na konci boje.
  • Opraveny nesrovnalosti ve vztazích NPC mezi setkáními a hlavními misemi.
  • Opravena chyba, kdy byly po misi Nebezpečné vztahy zamčené hlavní vstupní dveře do Malachitu.
  • Opravena chyba, kdy mohl zůstat nesplněn cíl „Odrazit útok Monolithu“ během mise Cesta k základně.
  • Opravena chyba, kdy mohl být během mise Dangerous Liaisons zabit plukovník Korshunov.
  • Opravena chyba, kdy se hráči mohli zaseknout uvnitř komunikační stanice Troposphere na konci mise Nebezpečné vztahy.
  • Opravena chyba, kvůli které se jednotka Ward zasekla během mise Útok na Dugu.
  • Opravena chyba, kvůli které mohlo několik cílů zůstat aktivních po neúspěchu mise Zvuk hudby.
  • Opravena chyba, kvůli které mohla mise Černá ovce zůstat za určitých okolností aktivní v deníku.
  • Opravena chyba, kvůli které nebylo možné za určitých okolností dokončit misi Zvuk hudby.
  • Opravena chyba, kvůli které se opakovatelná mise A Job For Sidorovich mohla zaseknout a zůstat nedokončená.
  • Opravena chyba, kvůli které se hráč mohl zaseknout v dialogu se Sultanem během mise The Mysterious Case.
  • Opravena chyba, kvůli které byly během mise A Long Overdue Visit zablokované dveře výtahu do Dalinova bytu.
  • Opravena chyba, kvůli které se hráč mohl během mise On The Edge zaseknout uvnitř Zalissya’s Clubhouse.
  • Opravena chyba, kdy se dveře vedoucí do arény Granite Squad mohly během mise „Poslední krok“ zavřít před hráčem.
  • Opravena chyba, kdy mohla být postava hráče zabita emisí během mise „Útěk z klece“.
  • Opravena chyba, kdy během mise „Back to Garbage“ chyběl seržant Metlov.
  • Opravena chyba, kdy mise „Dark Times“ nemohla pokračovat po smrti Jarla.

Podpora modů

Vytvořte si Zónu podle svých představ pomocí Zone Kit! Popusťte uzdu své kutilské povaze a upravujte stávající obsah nebo vytvářejte něco nového – animace, zbraně, mechaniky a dokonce i zázraky Zóny. Oficiální podpora modů je tady, takže nyní je ten správný čas vytvořit si vlastní obsah a využít úpravy vytvořené ostatními stalkery. Modifikace najdete na Steam Workshop a Mod.io. Pokud si chcete vyzkoušet vlastní tvorbu, Zone Kit si můžete stáhnout na: https://store.epicgames.com/uk/p/stalker-2-zone-kit

Další aktualizace

  • Vylepšeno trasování NPC.
  • Vylepšena animace kouření cigaret NPC.
  • Přidána možnost zrychlit rolování titulků na PC a XBOX.
  • Vylepšeny zvuky výstřelů na dálku a v interiérech.
  • Vylepšen vzhled HUD pro změnu funkčnosti munice.
  • Vylepšeno třídění inventáře a posouvání v oknech s kořistí.
  • Vylepšeny popisy přídavných zařízení zbraní.
  • Upravili jsme hlasitost zvuku při použití lékárničky.
  • Přidali jsme podporu poměru stran 21:9 a 32:9.
  • Do nastavení grafiky jsme přidali tlačítko „Auto Detect“ (Automatická detekce), které upraví předvolby grafiky podle našich doporučení pro hardware hráčů.
  • Přepracovali jsme synchronizaci rtů ukrajinských postav.
Odběr diskuze
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře