GSC Game World konečně vydalo svůj první patch ke hře Stalker: Call of Pripyat, přesně po měsíci vydání na Ukrajině a v Rusku. Verze si polepšila 1.6.01 a veškeré uložené pozice by měli být funkční i po instalaci následující záplaty. (Za překlad děkuji MeTaNovi).
- – Přidána volba „tesselace“ do pokročilých možností grafiky (pro DX11);
- – Přidána podpora pro pokročilé instrukce nejnovějších modelů procesorů;
- – Zlepšena podpora integrovaných grafických karet Intel; – Podstatně zlepšeny časy nahrávání a zlepšen celkový výkon při použití DX11;
- – Vylepšeny textury na 32bitových systémech;
- – Přidána možnost současně spouštět hru pod různými uživatelskými účty;
- – Možnost spustit hru na uživatelském účtu s omezenými právy;
Singleplayer
- – Opraven pád hry s chybovou hláškou „gamedata scripts xr_effects.script: 1288: attempt to index global ‚npc‘ (a nil value)“;
- – Opraven pád hry s chybovou hláškou „Arguments: bad node in heap“;
- – Opraven pád hry s chybovou hláškou „any vertex in patrol path […] is inaccessible for object […]“;
- – Opraven pád hry s chybovou hláškou „bone PHGetSyncItemsNumber ()“;
- – Opraven pád hry s chybovou hláškou „xrGame.dll, CxIOFile:: Scanf ()“;
- – Opraven pád hry při otevření „historie zpráv“ v CPC;
- – Opraven pád hry při pokusu promluvit ke Kowalskému po zadání úkolu „One shot (Jedna rána)“;
- – Opraven pád hry při pokusu promluvit s Bearem po úkolu „Hostage (Rukojmí)“;
- – Opraven pád hry při pokusu promluvit se Sychomem po zadání úkolu „Transaction“;
- – Opraven pád hry při dialogu s Hermanem o výzkumu během úkolu „Investigation of anomalies (Vyšetření anomálií)“;
- – Opraven pád hry při pokusu dát Azotovi více materiálu, než je původně ve hře;
- – Opraven zásek při nahrávání úrovně;
- – Opravena nemožnost pokračovat ve hře po otevření úkolu „One Shot (Jedna rána)“;
- – Přidán odhad četnosti ukládání hry v dynamických postaveních;
Multiplayer
- – Optimalizována síťová část hry, která zmenšuje potřebnou velikost síťového provozu;
- – Vylepšený systém pro podvodníků v boji;
- – Opraven pád hry při připojování na server, změně týmu a změně mapy;
- – Opraven pád hry při pokusu připojit se ke GameSpy s vypnutým internetem;
- – Opraven pád hry při zobrazení statistik;
- – Opraven pád při nahrávání ukázky (dema);
- – Opraven zásek hry pokud na serveru byl zakázán mód pozorovatele;
- – Opravena ztráta postavy během spawnu;
- – Opraven nedostatek munice pro pistoli ve hře „tým proti týmu“;
Patch 1.6.01 – 40MB – GSC Game world mirror